سلنا گومز
خوانندگان و بازیگران خارجی
همه چیز درباره ی خوانندگان و بازیگران خارجی
چهار شنبه 21 / 5 / 1392برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : Parisa

سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez)‏ (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است

سلنا گومز در ماه اکتبر ۲۰۰۹



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت9:58---21 مرداد 1392


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه انصافآ وبتون خیلی قشنگ نمیخوام تعریف و تمجید الکی بکنم واقعا قشنگ

من شما رو لینک میکنم و منتظر حضور گرم شما هستم...

شما هم لطفا بهم سر بزنید و نظرتون بگید و منو با اسم وب ام یعنی " تنهاترین عشق روزگار " لینک کنید

راستی اگر دوست داشتید میتونید کد بنر منو که در سمت راست و پایین آمار وب است در قسمت کدهای اختصاصی وبتون کپی کنید لطفا

همچنان منتظر شما هستم منم هر روز بهتون سر میزنم

یادتون نره


پاسخ:سلام ممنون خیلی متشکرم شما هم لینکی باشه ممنون چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.پریسا هستم و عاشق جنیفر لوپز هستم.تو این وب علاوه بر جنیفر لوپز از بازیگرا و خواننده های دیگه هم می ذارم.اگه کسی رو پیشنهاد بدین هم می ذارم امیدوارم از وبم خوشتون بیاد.نظر فراموش نشه.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوانندگان و بازیگران خارجی و آدرس singersandactors.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


عینک زنانه

تنهاترین عشق روزگار